راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

نکات ضروری برای ایجاد یک پایگاه دانش چیست؟

4 نکته ضروری برای ایجاد یک پایگاه دانش کارآمد در میزکار مدیریت helpdesk

در بازار رقابتی امروز هیچ شرکتی بدون ارائه سرویس‌ها و پشتیبانی درجه یک به مشتریان شرکت قادر به حفظ بقای خود نیست. علاوه بر این، مشتریان به طور فزاینده انتظار دارند که این پشتیبانی به طور شبانه روزی و در تمام ایام هفته و رایگان در دسترسشان باشد. اما اکثر شرکت‌های کوچک و متوسط نمی‌توانند از عهده هزینه دستمزد کارشناسان آموزش دیده و متخصص برای پاسخگویی به تلفن مشتریان یا پاسخ به ایمیل آنها و پشتیبانی شبانه روزی برآیند.

یک پایگاه دانش آنلاین می‌تواند ابزاری بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای مدیریت فرآیند های Help Desk باشد. در واقع با یک پایگاه دانش کارآمد شما می‌توانید به مشتریان خود آنچه را که آنها اغلب از یک سرویس مشتری انتظار دارند – راه حل‌هایی برای مشکلاتشان در هنگام وقوع – ارائه دهید و همچنین از مخارج سنگین تشکیل یک تیم پشتیبانی شبانه روزی که در تمام طول هفته کار کنند، رهایی یابید.

در ابتدا لازم است ابزار مناسبی برای ایجاد و مدیریت پایگاه دانش تهیه کنید. نرم افزارهایی مانند سیستم جامع مدیریت فناوری اطلاعات دارای امکانات پیشرفته ای برای ایجاد و مدیریت یک پایگاه دانش حرفه ای هستند. در انتخاب یک نرم افزار مدیریت پایگاه دانش به امکاناتی نظیر قابلیت جستجوی آسان مطالب و یکپارچگی با زیر سیستم Help Desk دقت نمایید.

در ادامه به توضیح چهار نکته می‌پردازیم که به شما در ایجاد یک پایگاه دانش کارآمد، با قابلیت ارائه سرویس‌های خوب به مشتریان، کمک خواهند کرد.

برای مشاهده ادامه مطلب به نکات ضروری برای ایجاد یک پایگاه دانش چیست؟ مراجعه نمائید.

برچسب ها: Help Desk، داناپرداز ,

[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 12 بهمن 1393 ] [ 8:39 ] [ نیک انجام ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]