راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

نحوه مانیتورینگ لاگ ویندوز در بینا

لاگ های ویندوز همه اتفاقات مهم سیستم را ثبت کرده و در بسیاری از موارد تنها روشی است که با استفاده از آن می توانیم از حملات امنیتی و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم آگاه شویم. با توجه به تعداد سرورها و نیز حجم زیاد لاگ ها ، نظارت دستی و یک به یک رویداد ها برای راهبران و کارشناسان شبکه فرآیندی طاقت فرسا و فرسایشی می باشد. امکان مانیتورینگ لاگ سرورها از یک نقطه مرکزی و به صورت خودکار و یکپارچه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین کاهش خطای انسانی می گردد.
راهکار پیشرفته مانیتورینگ لاگ شرکت دانا پرداز، به صورت یک زیر سیستم اختیاری به سیستم جامع مانیتورینگ شبکه و دیتا سنتر بیناافزوده شده و یک سیستم یکپارچه مانیتورینگ را در اختیار راهبران و مدیران شبکه قرار می دهد.
با استفاده از سیستم مانیتورینگ لاگ ویندوز بینا دیگر نیاز به بررسی لاگ سیستم عامل ها به صورت دستی نخواهید داشت، این سیستم به صورت خودکار و شبانه روزی همه لاگ های سرورها موجود بر روی شبکه را بررسی کرده و در صورت شناسایی رویداد های مهم با ارسال انواع اخطار مانند (SMS, Email, Popup) شما را از موضوع با خبر خواهد ساخت.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: مانیتورینگ event log , مانیتورینگ لاگ ویندوز , مانیتورینگ شبکه , syslog server ,

[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 23 مرداد 1396 ] [ 13:47 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]