راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

شيوه هاي برتر در مدیریت مراکز(NOC)

مراکز عملیات شبکه (NOC) به دلیل مواجهه با درخواست‌های متعدد برای سرویس‌های فنی و تجاری همواره تحت فشار زیادی قرار دارند. در چند سال گذشته این مراکز با به عهده گرفتن وظایف و مسئولیت‌های بیشتر، به یک بخش حیاتی از سازمان‌ها تبدیل شده‌اند.
در مراکز NOC، چالش‌های فنی در مواقع غیر منتظره از راه می‌رسند و متعاقباً مشکلات پیش بینی نشده بروز می‌کنند. در چنین مواقعی تنها بخشی که می‌توانید روی آن حساب کنید، کاهش منابع است.
اما بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید، چیست؟ این که مطمئن شوید بهترین شیوه‌ها را به کار گرفته‌اید و از مناسب‌ترین ابزارها استفاده می‌کنید و فرآیندها و دانش خود را بهینه سازید و این کل مطالبی است که این مقاله پوشش می‌دهد.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: نرم افزار help desk , مدیریت NOC , مانیتورینگ شبکه و دیتا سنتر , سیستم مانیتورینگ ,

[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 15 شهريور 1396 ] [ 12:01 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]