راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

راهنمای خرید نرم‌افزار CRM (بخش دوم)

سازمان‌ها به منظور انتخاب مناسب‌ترین نرم‌افزار CRM برای کسب‌و‌کار خود ابتدا باید با ویژگی‌ها و کاربردهای این نرم‌افزار آشنا شوند. در این مقاله راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید نرم‌افزار CRM ارائه شده است.

ویژگی‌های نرم‌افزار CRM

نرم‌افزار CRM ویژگی‌های بسیاری را برای کمک به کسب و کارها جهت مدیریت مشتریان و کارهای مربوط به آنها ارائه می‌کند. اما تشخیص آنکه کدام یک از این ویژگی‌های بیشمار، تاًمین کننده نیاز کسب و کار شما خواهد بود، کاری بس دشوار است. برای کمک به محدود کردن ویژگی‌های ارائه شده توسط نرم‌افزار، از صاحبان کسب و کارهای کوچک پرسیده شد که چه چیزی یک نرم‌افزار CRM را برای آنها ایده‌آل می‌کند؟ همچنین از آنها پرسیده شد که کدام یک از ویژگی‌های CRM برای رشد کسب و کار آنها کارایی بیشتری دارد؟

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی راهنمای خرید نرم‌افزار CRM (بخش دوم)

برچسب ها: مدیریت مشتریان , نرم‌افزار CRM , CRM ,

[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 19 دی 1396 ] [ 8:22 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]