راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

مزایای نرم افزار مدیریت درخواست‌ها

با پیشرفت تکنولوژی، روزبه‌روز بر تعداد کسب و کارهایی که برای تامین نیازهای مشتریان خود از نرم افزار مدیریت درخواست‌ها (Ticketing) استفاده می‌کنند، افزوده می‌شود. با این حال برخی از کسب و کارها همچنان بر این باور هستند که سیستم‌های فعلی آنها از کارایی لازم برخوردار است. منظور از سیستم‌های فعلی همان اکانت‌های ایمیلی هستند که مشتریان از طریق آن با شرکت‌ها و سازمان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. با وجود آنکه این سیستم‌ها برای برخی شرکت‌ها خصوصاً شرکت‌های کوچک کاربرد دارد، اما به عنوان بهترین گزینه برای آنها محسوب نمی‌شود. یک نرم افزار تیکتینگ خوب و کارآمد می‌تواند برای مشتری و شرکت، مزیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. در ادامه به ذکر برخی از این مزیت‌ها خواهیم پرداخت.


برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی مزایای نرم افزار مدیریت درخواست‌ها

برچسب ها: نرم افزار تیکتینگ , نرم افزار هلپ دسک , نرم افزار helpdesk ,

[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 17 بهمن 1396 ] [ 13:30 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]