راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

10 دلیل استفاده از helpdesk برای مدیریت دارایی های فناوری اطلاعات

1-پویش شبکه و شناسایی خودکار تجهیزات

2-ارائه فهرستی کامل از دارایی های موجود

3-دسترسی آسان و سریع به مشخصات هر دستگاه

4-مشاهده نرم افزار های نصب شده روی هر کامپیوتر

5-ثبت تاریخچه تغییرات هر دارایی

6-تخصیص دارایی ها به کاربران یا دپارتمان ها

7-امکان انتخاب دارایی هنگام ثبت درخواست

8-مشاهده سوابق اشکالات و تعمیرات هر دارایی

9-مدیریت هزینه های نگه داری هر دارایی

10-نمودار های آماری به روز از وضعیت دارایی ها

ادامه مطلب مقاله 10 دلیل استفاده از helpdesk برای مدیریت دارایی های فناوری اطلاعات ملاحظه نمایید

برچسب ها: help , desk , نرم افزار help desk , help desk چیست , help desk نرم افزار ,

[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 11 بهمن 1393 ] [ 16:22 ] [ نیک انجام ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]