راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

چگونه از تغییر وضعیت مانیتورها بصورت یکجا باخبر شویم؟

آیا تا به حال با این مسئله روبرو شده اید که نیاز داشته اید مانیتورهایی که در طی یک ماه گذشته به اختلال رفته اند را مشاهده نمائید؟ و شاید تا به حال برایتان پیش آمده که به جای رفتن به صفحه گزارش جزئیات و مشاهده تک تک مانیتورها نیاز داشتید به صورت یکجا از تمامی مانیتورها گزارش بگیرید.

در نسخه جدید نرم افزار بینا با توجه به مهمترین نیاز مشتریان که گزارشگیری پیشرفته می باشد صفحه ای به نام اعلان ها گنجانده شده که بتوانید تغییر وضعیت مانیتورها را در هربازه زمانی به صورت یکجا مشاهده نمایئد. در طراحی این صفحه به این نیاز اساسی شما کاربران نیز توجه شده که لاگ ها به صورت نامحدود در دیتابیس ذخیره می شوند و پس از 7 روز لاگ ها از نرم افزار حذف نخواهند شد . پس از گزارشگیری نیز می توانید خروجی را برحسب نام مانیتور دسته بندی کنید تا تغییرات هر مانیتور را جداگانه مشاهده نمائید.

پنل مربوط به این صفحه را نیز در داشبورد قرار دهید تا تغییرات مانیتورها را به طور زنده در داشبورد مشاهده نمائید.

ادامه مقاله را در چگونه از تغییر وضعیت مانیتورها بصورت یکجا باخبر شویم؟ مطالعه فرمائید.

[ بازدید : 145 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 بهمن 1393 ] [ 16:55 ] [ نیک انجام ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]