راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

مانیتورینگ وب سایت ها

سرعت پاسخ گویی و دسترس پذیری وب سایت ها، برنامه های تحت وب و پورتال های سازمانی.

HTTP, HTTPs

اطلاعات بیشتر

error-display1

نمایش اخطار در بینا

مانیتورینگ پیشرفته و آسان وب سایت ها

در بینا به آسانی می توانید برای وب سایت ها، پورتال های سازمانی و برنامه های تحت وب مانیتور تعریف کنید. روال معمول نظارت بر عملکرد یک وب سایت ، فراخوانی URL مربوطه و بررسی نتیجه آن است بنابراین تنها با ارائه آدرس سایت، عملیات مانیتورینگ آغاز می شود و نیاز به انجام تنظیمات دیگری ندارید.

بینا برای مانیتورینگ وب سایت ها دارای سه مانیتور مجزا به شرح زیر است:

HTTP Monitor :

این مانیتور گزینه مناسبی برای مانیتورینگ وب سایت ها و برنامه های تحت وب مانند پورتال های سازمانی است.

HTTP Advanced Monitor :

این مانیتور دارای تنظیمات پیشرفته تری جهت نظارت بر وب سایت ها و برنامه های تحت وب است ، برای مثال امکان ارائه تنظیمات Proxy و نیز RegEx در این مانیتور وجود دارد.

HTTPS :

با استفاده از این مانیتور می توان وب سایت ها و برنامه های تحت وب ایمن شده به روش SSL را تحت نظارت قرار داد.

نظارت بر محتوای سایت – شناسایی بلادرنگ تهدیدات

وب سایت ها همیشه اولین هدف هکر ها می باشند، این به دلیل دسترسی آسان به آنهاست. از نقطه نظر امنیتی تنها نظارت بر دسترس پذیری سایت کافی نیست و ممکن است یک هکر محتوای وب سایت شما را تغییر داده باشد! بنابراین نرم افزار مانیتورینگ شما باید امکان نظارت بر محتوای سایت را نیز داشته باشد.

بینا دارای امکانات پیشرفته ای در خصوص نظارت بر محتوای وب سایت ها است که با استفاده از آنها از صحت محتوای سایت مطمئن می شوید. برای مثال شما می توانید تعیین کنید که در هر بار اجرای مانیتور عبارت مورد نظر شما در محتوای سایت جستجو شود، علاوه بر این بینا از دستورات RegEx پشتیبانی می کند که به وسیله آن می توانید به دنبال یک الگوی رشته ای در متن بگردید. برای آشنایی بیشتر با دستور زبان RegExاینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر به مانیتورینگ وب سایت ها مراجعه نمایید

برچسب ها: سیستم مانیتورینگ , سیستم مانیتورینگ شبکه , نرم افزار مانیتورینگ شبکه , نرم افزار مانیتورینگ , مانیتورینگ دما و رطوبت ,

[ بازدید : 312 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 7 بهمن 1393 ] [ 14:49 ] [ نیک انجام ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]