مدیریت قواعد گردش کار (Business Rules)
با توجه به فرآیند های واحد فناوری اطلاعات یا بخش پشتیبانی،رسیدگی و مدیریت درخواست ها به صورت روزمره شامل فعالیت های مختلفی می شود که زمان قابل توجهی از کارشناسان را اشغال می کند. در نرم افزار Help Desk دانا، مکانیسم پیشرفته ای با عنوان مدیریت قواعد گردش کار (Business Rule Engine) وجود دارد که می تواند به شما در اتوماسیون امور مدیریت درخواست ها کمک کند، از جمله امکانات و میزیت های این مکانیسم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تعریف قواعد گردش کار به شکلی آسان
در نرم افزار Help Desk دانا، شما می توانید به آسانی بر اساس نیاز خود و منطبق با فرآیند های سازمان خود قواعد گردش کار تعریف کنید. یک قاعده از دو بخش شرط و عملیات تشکیل می شود، بنابراین به شکلی ساده می توان اینطور گفت که اگر درخواستی دارای شرایط تعیین شده در قاعده باشد، عملیات مشخص شده در قاعده اجرا می شود.
ادامه مقاله در مدیریت قواعد گردش کار مطالعه نمایید.
برچسب ها: قواعد گردش کار , گردش کار IT , مدیریت Business Rules , نرم افزار help desk , مبتنی بر itil , [ بازدید : 272 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]
[ يکشنبه 10 اسفند 1393 ] [ 10:20 ] [ نیک انجام ]
[ ]