راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

آیا اصول اولیه مدیریت رخداد هنوز هم با اهمیت هستند؟

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM به طور متناوب در حال توسعه و تکامل است و در طول بیش از 20 سال گذشته ITSM به کرات مورد استفاده قرار گرفته و به یک اصطلاح جا افتاده تبدیل شده است. همچنین حوزه‌ی مواردی که در آن مطرح شده است به مراتب گسترده‌تر شده است. تمرکز اصلی ITIL در سال‌های نخستین پیدایش آن بر روی استراتژی و طراحی و همسو با رویکرد اصلی ITSM بوده است. در سال‌های اخیر، تلاش‌های زیادی برای ترکیب ITIL با راه‌کارها و رویکردهای جدید (مانند DevOps که تاکید آن بر روی همکاری و ارتباط متخصصان فناوری اطلاعات و توسعه‌دهندگان است) به منظور گسترش و افزایش ارزش سازمان‌ها صورت گرفته است.
تمام این تغییر و تحولات گامی مثبت تلقی می‌شوند. از این رو، یادآوری این موضوع که تمام زیرساخت‌های فناوری اطلاعات امروزی باید بر اساس ITSM بنا نهاده شوند خالی از لطف نیست. به دلیل همان پیشرفت و تحولی که در طول تمامی این سال‌ها رخ داده است، ما باید اطمینان حاصل کنیم که تمام قواعد و اصول اولیه را به عنوان هسته‌ی مرکزی رویکرد ITSM به خوبی می‌شناسیم.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: ITSM , help desk ایرانی , نرم‌افزار help desk دانا , نرم افزار help desk ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ] [ 15:37 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]