راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

کدام منابع و اجزاء سرورها را مانیتور کنیم ؟

باید به این نکته توجه کرد که هدف اصلی در ایجاد شبکه های کامپیوتری، فراهم ساختن امکان دسترسی کاربران به منابع و برنامه های کاربردی موجود بر روی سرورها می باشد و همه تجهیزات شبکه در راستای این هدف پیکربندی می شوند. عدم نظارت یکپارچه و مداوم بر سلامت و منابع سرورها موجب کاهش سرعت دسترسی به اطلاعات و برنامه ها، بروز اختلال و در نهایت شکایت و نارضایتی کاربران و ایجاد زیان های مالی قابل توجه برای سازمان می گردد.

به عنوان یک راهبر یا کارشناس شبکه این وظیفه شماست که از صحت عملکرد و دسترس پذیری سرورها اطمینان حاصل کنید. در این مقاله نکات قابل توجه برای مانیتورینگ منابع اصلی سرورها توضیح داده می شود.

برای مشاهده این مقاله به کدام منابع و اجزاء سرورها را مانیتور کنیم ؟ مراجعه نمائید

برچسب ها: تجهیزات شبکه، شبکه های کامپیوتری، کارشناس شبکه، داناپرداز ,

[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 12 بهمن 1393 ] [ 8:53 ] [ نیک انجام ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]