راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

10 نکته مفید مجازی سازی که باید به آنها توجه کنید

مجازی سازی می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها، تسهیل امور مدیریتی، و توانمند ساختن یک سازمان در بهره وری هر چه بیشتر از سرمايه‌های فنی خود شود. نکاتی که در ادامه می‌خوانید به شما کمک می‌كند تا از این منافع بهره مند شويد.

مجازی سازی برای تمامی شرکت‌ها در هر اندازه‌ای که باشند به یک ضرورت تبدیل شده است. از شرکت های بسیار کوچک تا شرکت های بزرگ خدمات تولید, مجازی سازی کمک می‌کند تا از سخت‌افزارهای خود بهره وری بیشتری کنند و اين سخت افزارها برای شرکت ‌های خود نسبت به سابق کار بیشتری انجام دهند. این فناوری برای بسیاری از شرکت‌ها کاملاً جدید، اما برای بقیه كهنه و قدیمی شده است. صرف نظر از این که شما در چه موقعیتی هستید، مجازی سازی یک فناوری گسترده با اجزای متحرک فراوان است. داشتن دانش انجام کاری به بهترین وجه كه متناسب با نیازهایتان باشد باید هدف اصلی شما و تیم IT شرکتتان باشد. با در نظر گرفتن این ایده، در ادامه به بررسی 10 نکته راجع به مجازی سازی می‌پردازیم که نباید توسط مدیران شبکه نادیده گرفته شوند. البته منظور ما آن دسته از مدیران شبکه است که تازه این فناوری را مد نظر قرار داده‌اند (یا قبلاً راجع به آن بررسی دقیقی كرده‌اند).

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: مجازی سازی , مانیتورینگ esxi , مانیتورینگ شبکه , نرم‌افزار مانیتورینگ بینا ,

[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 8 خرداد 1396 ] [ 15:57 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]