راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

نرم افزار Help Desk و مدیریت دارایی

اگر قصد خرید یک نرم افزار پشتیبانی و مدیریت دارایی (Help Desk & Asset Management) را دارید، قبل از گرفتن تصمیم نهایی در مورد یک گزینه لیست کنترلی ذیل را مطالعه کنید.
كارآیی جامع نرم افزار Help Desk
یک نرم افزار Help Desk خوب، می‌تواند بهره وری پرسنل بخش پشتیبانی را به طور چشمگیری افزایش دهد (که این امر نیز به نوبه خود راندمان کلی سازمان را ارتقا خواهد داد). کاربران می توانند طوری تعریف شوند که درخواست‌های خود را از طریق ایمیل، تلفن یا پورتال کاربری، ارسال کنند. این درخواست‌ها که به طور متمرکز جمع آوری شده، توسط تکنسین‌ها (که قبلاً به طور خودکار از وجود آنها مطلع شده‌اند) مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. افزودن تذکرات/ یادداشت‌ها به درخواست‌ها و مشاهده تاریخچه درخواست‌ها نیز کمک کننده است.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 19 تير 1396 ] [ 9:00 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]