راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

اطلاعیه های واحد IT را به اطلاع کاربران و مشتریان برسانیم

با استفاده از زیر سیستم اعلان دانا کلیه آگهی ها و اخبار مهمی که لازم است به اطلاع عموم کارکنان، مشتریان یا بخش خاصی از این گروه برسد، ثبت می گردد. دسترسی به این مطالب توسط کارشناسان و نیز کاربران نهایی میسر خواهد بود.

قابلیت جستجو در عنوان این امکان را فراهم می سازد تا کاربران بتوانند مطالب مهم را با جستجو در عنوان این فهرست بیابند. از دیگر قابلیت های این بخش می توان به پاپاپ اعلان اشاره کرد، که از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این امکان را فراهم می سازد تا:

کاربران هنگام ورود به نرم افزار Help Desk دانا، فهرستی از اعلان های مهم را مشاهده کرده، و با مطالعه آنها بتوانند در جریان رویدادها و اتفاقاتی که در جریان است قرار بگیرند.

کارشناسان بتوانند اخبار مهمی را که باید به آگاهی سایرین برسد تحت قالب اعلان های مختلف مستند سازند و تعیین کنند که این نوع مطالب فقط توسط سایر کارشناسان، فقط توسط کاربران و یا فقط توسط کاربران یک شرکت خاص قابل رویت باشد.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی اطلاعیه های واحد IT را به اطلاع کاربران و مشتریان برسانیم

برچسب ها: itil , itsm , helpdesk ,

[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 28 تير 1396 ] [ 13:40 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]