راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

روش‌های بهینه‌سازی مراحل طراحی نظرسنجی

هدف شما از طراحی فرم نظرسنجی چه جمع‌آوری بازخورد مشتریان باشد و چه ارزیابی عملکرد کارمندان یا برنامه‌ریزی برای یک رویداد، اولین گام برای ایجاد یک نظرسنجی باکیفیت و موثر، بالا بردن سطح دانش خود در رابطه با مفاهیم اصلی نظرسنجی است. در ادامه به توضیح مفاهیم کاربردی در طراحی فرم نظرسنجی خواهیم پرداخت.

چگونه یک نظرسنجی طراحی کنیم؟

طراحی یک فرم نظرسنجی باکیفیت همانند نگارش یک مقاله‌ی تحقیقاتی معتبر است. در نگارش یک مقاله پیش از آنکه درباره‌ی یافته‌های تحقیق خود بنویسید، میبایست سوالاتی درباره‌ی اهداف تحقیق خود و فرآیندهای آن پرسیده و موضوع خود را به بخش‌های کوچکتر که مدیریت آنها ساده‌تر است، تقسیم کنید. بنابراین قبل از آنکه سوالات نظرسنجی خود را بنویسید، ابتدا از خود سوال کنید که هدف از این نظرسنجی چیست؟ چه اطلاعاتی می‌خواهم از آن بدست آورم؟ چگونه داده‌های بدست آمده از نظرسنجی بر تصمیم‌گیری‌های من اثر می‌گذارد؟ و نیز یکی دیگر از سوالات بسیار مهمی که باید در همان ابتدا از خود بپرسید آن است که مخاطبان هدف من چه افرادی هستند؟ منظور از مخاطبان هدف همان افرادی هستند که می‌خواهیم به سوالات نظرسنجی ما پاسخ دهند. هنگامی که شما مخاطبان هدف خود را بشناسید، در آن صورت می‌توانید سوالات نظرسنجی خود را متناسب با دانش و نیاز آنها طراحی کنید.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی روش‌های بهینه‌سازی مراحل طراحی نظرسنجی

برچسب ها: نظرسنجی , نرم افزار نظرسنجی , نرم افزار helpdesk ,

[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 24 بهمن 1396 ] [ 8:58 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]