راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

پنج اشتباه رایج در خصوص گزارش‌گیری از میز کار

فرض کنید که در انتهای هفته، ماه، یا سال هستید و می‌خواهید گزارش میزکار یا Service Desk را تولید کنید. درست است که شما می‌توانید وقت ارزشمند خود را صرف حل کردن درخواست‌های ثبت شده کنید، اما همگی به خوبی می‌دانیم که یک گزارش جامع و در عین حال مختصر از ارزیابی میزکار شما می‌تواند فعالیت‌ها و رویکردهای Service Desk شما را بهینه سازد. این امر مشروط به آن است که شما وقت معینی را برای ساخت این گزارشات اختصاص دهید و همچنین مدیران مربوطه، این گزارشات را جدی گرفته و سیاست‌گذاری خود را بر اساس آنها انجام دهند.

شاید این سوالات نیز برای شما پیش آمده باشد: آیا کسی اصلاً خروجی گزارشات شما را که ممکن است چندین روز برای آنها وقت گذاشته باشید، تحلیل و ارزیابی می‌کند؟ آیا داده‌هایی هستند که لازم باشد به گزارشات شما اضافه شوند؟ چرا؟ و این گزارشات باید با چه کسانی به اشتراک گذاشته شوند؟ آیا گزارشات شما دریایی از اعداد است که هر خواننده را در نگاه اول فراری می‌دهد؟ آیا به قدری به ورودی‌ها و فرایندها اهمیت داده‌اید که آمار و ارزیابی عملکرد میزکار و افراد شما کم اهمیت جلوه می‌کند؟

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقاله‌ی پنج اشتباه رایج در خصوص گزارش‌گیری از میز کار

برچسب ها: نرم افزار helpdesk , نرم افزار هلپ دسک , استاندارد itil ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 21 اسفند 1396 ] [ 8:59 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]