راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

سه نکته جهت بهبود مدل خدمات فناوری اطلاعات

با توجه به تجربیات حرفه‌ای و شغلی خود در طول دو دهه حضور در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، بی‌تردید می‌توانم ادعا کنم که در بهترین زمان ممکن برای مدیر IT بودن و همچنین پیشرو بودن در این حوزه هستیم. دو دلیلی که می‌توانم به آنها اشاره کنم به قرار زیر است:
امروزه، تمامی جنبه‌های سازمان‌ها یا به طور مستقیم از تکنولوژی استفاده می‌کنند و یا به نوعی به آن وابسته هستند. وقتی تجربه‌ی نزدیک به 20 ساله‌ی خود را مرور می‌کنم نمی‌توانم حتی یک مدل تجاری نوآورانه‌ای را به یاد بیاورم که از نوعی تکنولوژی جدید بیرون نیامده باشد. از زمان فراگیر شدن رایانه‌های شخصی، تکنولوژی در قلب تمامی عملیات تجاری بوده است.
امروزه، همه چیز با سرعت تکنولوژی حرکت کرده و خود را با آن انطباق می‌دهند. به دلیل آنکه تکنولوژی بسیار سریع حرکت و پیشرفت می‌کند، پیشبرد سازمان همگام با آن بسیار حائز اهمیت است.
اما حقیقتی وجود دارد که من را درباره‌ی آینده کاری و همچنین مدل خدمات فناوری اطلاعاتی که اتخاذ کرده‌ام نگران می‌کند: تقریباً تمامی خدمات فناوری اطلاعاتی که سازمان من احتیاج دارد از طرق دیگری غیر از خدمات واحد فناوری اطلاعات سازمان قابل حصول است که این باعث رسوخ فناوری اطلاعات سرکش به سازمان خواهد شد. بدتر از همه اینکه بعضی از این فراهم‌کنندگان سرویس سرکش دارای بهترین و محبوب‌ترین‌ تکنولوژی‌های موجود می‌باشند.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: نرم افزار helpdesk , نرم افزار ticketing , نرم افزار ITIL , استاندارد ITIL ,

[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 7 اسفند 1396 ] [ 14:34 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]