راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

چه اجزايي را و چرا مانيتور کنيم؟

در شبکه ها و دیتاسنترها غالبا عملکرد همه اجزاء به یکدیگر ارتباط پیدا می کنند و در بسیاری از مواقع بروز مشکل در یکی از این اجزاء ممکن است بر عملکرد سایر سیستم ها تاثیر بگذارد، برای مثال خرابی یک سوئیچ ممکن است دسترسی به بخش قابل توجهی از شبکه را دچار اختلال سازد. حال این سؤال مطرح می شود که آیا باید همه اجزاء نرم افزاری و سخت افزاری را مانیتور کنیم؟
به طور کلی می توان گفت عملکرد صحیح همه اجراء در شبکه مهم است، اما باید توجه داشت که ابتدا مانیتورینگ تجهیزات پر اهمیت تر مانند سوئیچ ها، روترها و سرورها را مد نظر قرار دهیم؛ به این نکته نیز توجه کنید که مانیتورینگ سیستم های کم اهمیت ممکن است موجب ایجاد بار کاری غیر ضروری در شبکه گردد.
نرم افزار مانیتورینگ بینا امکان نظارت بر صحت عملکرد طیف وسیعی از اجزاء شبکه و دیتا سنتر را برای شما مهیا می سازد ولی قبل از شروع به تعریف مانیتورها از شما دعوت می شود این مقاله را مطالعه کنید.

برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: سیستم مانیتورینگ شبکه , پروتکل snmp , نرم افزار مانیتورینگ شبکه , مانیتورینگ سرور ,

[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 13 شهريور 1396 ] [ 15:20 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]