روش های استاندارد تخصیص درخواست به کارشناسان
تعیین کارشناس مناسب برای هر درخواست در کوتاه ترین زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و در مواقعی که تعداد درخواستها زیاد باشد انجام این کار به صورت دستی با اشکالاتی مواجه میشود، برای مثال برای تعیین کارشناس مناسب شما باید پاسخ سوالات زیر را در زمان کوتاهی بدست بیاورید:
- کدام کارشناس دارای تخصص لازم برای رسیدگی به این درخواست است؟
- آیا کارشناس مورد نظر حضور دارد یا در مرخصی به سر میبرد؟
- آیا این کارشناس دارای زمان کافی برای رسیدگی به موقع به این درخواست است؟
- اگر کارشناس حضور ندارد کدام کارشناس جایگزین او است؟
نرم افزار Help Desk دانا دارای امکانات متعددی برای تخصیص خودکار و هوشمندانه درخواستها به مناسبترین کارشناس است که در ادامه به معرفی این امکانات میپردازیم.
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
[ يکشنبه 28 خرداد 1396 ] [ 8:54 ] [ نیک انجام ]
[ ]