راهکار جامع مانیتورینگ شبکه و مدیریت فن آوری اطلاعات

مانیتورینگ شبکه ، پهنای سرور ، تجهیزات شبکه ، پایگاه داده ، سرورهای مجازی ، وب سایت ها

روش های استاندارد تخصیص درخواست به کارشناسان

تعیین کارشناس مناسب برای هر درخواست در کوتاه ترین زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و در مواقعی که تعداد درخواست‌ها زیاد باشد انجام این کار به صورت دستی با اشکالاتی مواجه می‌شود، برای مثال برای تعیین کارشناس مناسب شما باید پاسخ سوالات زیر را در زمان کوتاهی بدست بیاورید:
  • کدام کارشناس دارای تخصص لازم برای رسیدگی به این درخواست است؟
  • آیا کارشناس مورد نظر حضور دارد یا در مرخصی به سر می‌برد؟
  • آیا این کارشناس دارای زمان کافی برای رسیدگی به موقع به این درخواست است؟
  • اگر کارشناس حضور ندارد کدام کارشناس جایگزین او است؟
نرم افزار Help Desk دانا دارای امکانات متعددی برای تخصیص خودکار و هوشمندانه درخواست‌ها به مناسب‌ترین کارشناس است که در ادامه به معرفی این امکانات می‌پردازیم.


برای مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

برچسب ها: مقالات itsm , استاندارد itil , نرم‌افزار helpdesk ,

[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 خرداد 1396 ] [ 8:54 ] [ نیک انجام ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]