پنج ویژگی اصلی نرمافزار CRM
اگر تنها یک مشتری داشته باشید، چه کاری انجام میدهید؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اغلب کسب و کارها در حال معامله و خرید و فروش با میلیونها مصرف کننده هستند. اکنون یک مرحله به قبل برگشته و از خودتان سوال کنید که اگر موفقیت شما تنها به رضایت یک مشتری بستگی داشت، در آنصورت کسب و کارتان چگونه کار میکرد؟ آیا از پیگیری تماسها خودداری میکردید؟ آیا اطلاعات کاربران مهم را گم میکردید یا هنگامی که کاربر شما سوالی داشت، او را از واحدی به واحد دیگر ارجاع میدادید؟ آیا اجازه میدادید تا سازمان شما خدماتی با کیفیتی کمتر از کیفیت یک سرویس کاملاً مطلوب ارائه دهد؟
حقیقت آن است که هر مشتری شما در واقع تنها مشتری شماست، حداقل تا آنجا که به آنها مربوط است. آنها از شما انتظار دارند تا همانطور که همه موفقیتهای کسب و کارتان به رضایت مداوم آنها بستگی دارد، شما نیز رفتاری حرفهای با آنها داشته و بهترین عملکرد را در بخش مراقبت از مشتری داشته باشید. البته اگر تعداد مشتریان شما به هزاران نفر و یا حتی بیشتر برسد، در آنصورت ممکن است ارائه این سطح از سرویسهای شخصی برای همه کسانی که با شما کار میکنند، کار سختی باشد. خوشبختانه، همان تکنولوژی پیشرفتهای که به کسب و کار شما امکان میدهد تا بتوانید یکباره میلیونها مشتری را جذب کند، این امکان را نیز به شما میدهد که مشتریان خود را همواره راضی نگه دارید.
رای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
مقالهی پنج ویژگی اصلی نرمافزار CRM
[ يکشنبه 3 دی 1396 ] [ 16:05 ] [ نیک انجام ]
[ ]