وقتی واقعیت به پیاده سازی ITIL ضربه میزند
آیا پیاده سازی ITIL واقعاً ساده است؟ آنچه که راجع به ITIL از زبان مشاور میشنوید یا در یک وبلاگ میخوانید یا با حضور در یک دوره ITIL میآموزید، ساده است، اما دشوارترین قسمت طی پیاده سازی فرآیندهای ITIL در یک محیط روی میدهد. تمام فرآیندها با موفقیت خاتمه نمییابند.
نویسنده: ارویند پارتیبان
ترجمه و ویرایش: شرکت داناپرداز
سازمانها با یکدیگر متفاوتند؛ آنها از لحاظ پرسنل، فرآیندها، محیط، نوع پشتیبانی که تامین میکنند، Help Desk و بسیاری موارد دیگر تفاوت دارند. نکته بسیار مهم این است که فرآیندهای ITIL را در زمان مناسب پیاده کنیم؛ همچنین بخش پشتیبانی باید تجربه کافی برای مدیریت این فرآیندها را داشته باشد در غیر این صورت کلیه تلاشها به ناكامی ختم خواهد شد. مواردی که برای یک بخش پشتیبانی مناسب است لزوماً برای بخش پشتیبانی سازمان دیگر کار نخواهد کرد. هدف این مقاله کمک به مدیران IT است تا خود بخش پشتیبانی و میزان تجربه پرسنل آن را برای پیاده سازی فرآیند درست در زمان مناسب ارزیابی کنند.
برای مطالعهی ادامهی مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
مقالهی وقتی واقعیت به پیاده سازی ITIL ضربه میزند
برچسب ها: itil , helpdesk , ticketing , نرم افزار helpdesk , [ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ][ سه شنبه 20 تير 1396 ] [ 9:48 ] [ نیک انجام ]
[ ]